Relacje z interesariuszami

GRI
  • 2-29

Uczciwa, oparta na szacunku i otwartości relacja z interesariuszami to dla nas fundament dobrej współpracy.

Naszymi interesariuszami są:

Opinie interesariuszy mają dla nas ogromne znaczenie. Pomagają nam tworzyć wartości rynkowe i uzyskiwać przewagi konkurencyjne, dlatego aktywnie wsłuchujemy się w potrzeby otoczenia i dostosowujemy nasze działania. Ciągle dążymy do poprawy jakości i doświadczeń klientów. W zrozumieniu ich potrzeb oraz zapewnieniu efektywnej i satysfakcjonującej współpracy wspierają nas różne badania:

  • dla zmierzenia poziomu satysfakcji i zadowolenia klientów związanych m.in. z jakością produktów, obsługą klienta, warunkami współpracy
  • w celu poprawy współpracy i dostarczenia rozwiązań, satysfakcjonujących klientów
  • realizowane 3 razy w roku
  • realizowane, by reagować na potrzeby pracowników i podnosić ich satysfakcję z pracy
  • przeprowadzane raz w roku
  • przeprowadzane celem sprecyzowania potrzeb konkretnych grup klientów lub konsumentów
  • badania potrzeb klientów, ankiety satysfakcji pracowników, spotkania edukacyjne dla klientów, badania konsumenckie, ankiety dot. oczekiwań

Wyniki wyszukiwania