Wartości i zasady biznesowe

  • 2-23
  • 2-26
  • 2-27
  • 2-15
  • 2-16
  • 417-2
  • 417-3

De Heus działa w oparciu o pięć kluczowych filarów, które definiują nasze działania i są zawarte w naszym motcie „powering progress”:

De Heus to firma z tradycjami rodzinnymi, prowadzona od czterech pokoleń. Działamy jako przedsiębiorcy dla przedsiębiorców, doskonale rozumiejąc, że ciężka praca i stała czujność napędzają sukcesy naszych klientów. Wiemy, jak istotne jest dostrzeganie i wykorzystywanie szans rynkowych. Dzięki precyzyjnemu działaniu, aktywności i gotowości do podejmowania decyzji, nieustannie wspieramy naszych klientów w ich dążeniu do przodu.

Jesteśmy dumni z tego, co robimy najlepiej, czyli z dostarczania składników wspierających najbardziej efektywną i zrównoważoną produkcję białka. Nasza troska o wysoką jakość produktów jest dla nas priorytetem.

Jakość dla nas to nie tylko cecha naszych produktów, ale również standard naszych działań we wszystkich aspektach naszej działalności.

Każde gospodarstwo jest unikalne, dlatego De Heus oferuje pasze szyte na miarę, dostosowane do specyficznych potrzeb hodowców. Oprócz indywidualnych rozwiązań żywieniowych, dostarczamy także rozwiązania biznesowe oraz liczne szkolenia i know-how. Dzięki temu zapewniamy optymalną wydajność produkcji przy użyciu naszych pasz, co pozwala hodowcom poprawiać wyniki hodowlane. Każde nasze działanie wpływa na sukces biznesowy zarówno naszej firmy, jak i naszych klientów – to wspólny cel.

Nieustannie dążymy do pełnego wykorzystania naszego potencjału, stale podnosząc sobie poprzeczkę. Staramy się przekraczać własne ograniczenia, doskonaląc działania poprzez ulepszanie metod, zdobywanie wiedzy, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań oraz poprawę naszej pracy i wyników.

Dążenie do doskonałości to filozofia, która wyróżnia pracowników De Heus.

Podążamy własną ścieżką, wyznaczając kurs, działamy jako niezależny partner.

Każdy hodowca jest dla nas równie istotny, dlatego zawsze doradzamy, uwzględniając indywidualne potrzeby i dostarczając najlepsze rozwiązania: wysokiej jakości produkty, lojalność i rzetelne doradztwo. Sukces naszych klientów jest też naszym sukcesem.

Zasady biznesowe

W De Heus przykładamy ogromną wagę do wysokich standardów współpracy. Kluczowe są dla nas przejrzystość, partnerskie relacje oraz zadowolenie interesariuszy. Fundamentem naszej działalności są silne, trwałe relacje z pracownikami, klientami i partnerami, oparte na zaufaniu, uczciwości i współpracy.

Zasady funkcjonowania – związane m.in. z uczciwością, etyką, dobrem zwierząt i środowiska, szanowaniem prawa oraz interesów pracowników, klientów, konsumentów, partnerów, dostawców – zawarte się w dokumencie „Zasady biznesowe De Heus”. Stanowią one źródło postępowania w różnych obszarach związanych z obowiązkami, zawieraniem umów i zobowiązań, sankcjami oraz działaniami wobec społeczności lokalnych. Za wdrażanie zasad oraz ich prawidłowe funkcjonowanie odpowiada grupa zarządzająca. Dzięki temu możemy zagwarantować, że nasza działalność jest prowadzona zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi i prawnymi.

tylko z firmami, których cele są zgodne z naszymi wartościami etycznymi.

zasad wolnej przedsiębiorczości i uczciwej konkurencji.

prawa człowieka. Obowiązek ich przestrzegania został zapisany w Kodeksie Postępowania Dostawców.

że każdy pracownik De Heus będzie przykładem uczciwości w biznesie.

naszych dostawców za partnerów i dbamy o to, aby prowadzili działalność w odpowiedzialny sposób. Budujemy z nimi silne, partnerskie relacje oparte na równości, aby wspólnie stawiać czoła wyzwaniom społecznym.

długoterminowe zobowiązania i relacje biznesowe, sporządzając jasne i uczciwe umowy, i zawsze wywiązujemy się z naszych zobowiązań.

aby nasze osobiste potrzeby i relacje nie prowadziły do konfliktu interesów.

zasadę wolnej przedsiębiorczości i uczciwej konkurencji.

Przestrzegamy przepisów prawnych i wewnętrznych zasad

W De Heus przykładamy dużą wagę do przestrzegania zarówno przepisów prawa, jak i wewnętrznych zasad obowiązujących w naszej organizacji. Choć staramy się utrzymywać najwyższe standardy, jesteśmy jednak świadomi, że w każdej firmie mogą zdarzyć się nieprawidłowości. W odpowiedzi na takie sytuacje, wdrożyliśmy odpowiednie procedury.

Każdy pracownik ma możliwość zgłoszenia wszelkich niezgodności. Może to zrobić poprzez kontakt ze swoim bezpośrednim przełożonym, kierownikiem działu, dyrektorem pionu lub członkiem grupy zarządzającej. Dzięki tym procedurom, dążymy do zachowania transparentności i sprawiedliwości w naszych działaniach, zapewniając jednocześnie bezpieczne środowisko pracy dla wszystkich naszych pracowników.

0
istotnych przypadków niezgodności z prawem i przepisami (również wewnętrznymi)
0
przypadków niezgodności z zasadami dotyczącymi informowania o produktach i usługach oraz ich znakowaniu
0
przypadków niezgodności z zasadami dotyczącymi komunikacji marketingowej

Kodeks Postępowania Dostawców

Aby nasze wartości oraz standardy były jasne i były respektowane przez naszych partnerów biznesowych w 2023 r. przygotowaliśmy Kodeks Postępowania Dostawców. Kodeks wyznacza standardy etyczne dla dostawców, opracowane na poziomie globalnym, jednak jesteśmy w trakcie dostosowywania go do polskich warunków.

Przed rozpoczęciem współpracy dostawcy muszą podpisać nasz kodeks lub dostarczyć własny.

Od dostawców oczekujemy m.in.:

  • stosowania etycznych zasad biznesowych w swoich działaniach marketingowych i sprzedażowych
  • prowadzenia działalności w sposób etyczny oraz unikania korupcji, nadużyć władzy, oszustw i konfliktu interesów, szanowania własności intelektualnej i przestrzegania poufności danych klientów
  • dostarczania niezawodnych, przyjaznych dla środowiska, zrównoważonych i bezpiecznych produktów i/lub usług
  • utrzymywania restrykcyjnych standardów w celu promowania bezpieczeństwa produktów, żywności i pasz
  • dążenia do zmniejszenia wpływu na środowisko poprzez wysiłki, takie jak ograniczenie wylesiania, minimalizacja emisji gazów cieplarnianych i odpadów oraz efektywne wykorzystanie zasobów
  • ochrony zasobów wodnych poprzez minimalizowanie zużycia wody w swojej działalności, unikanie zanieczyszczeń pochodzących z działalności i zmniejszanie wpływu na zasoby wodne okolicznych społeczności
  • wyraźnego angażowania się w poprawę sytuacji społecznej i środowiskowej.

Wyniki wyszukiwania