Przyjazne miejsce pracy

GRI
  • 2-7
  • 2-8
  • 3-3

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze relacje z pracownikami były oparte na zaufaniu i transparentności.

Kapitał ludzki jest fundamentem funkcjonowania firmy De Heus.

Dzięki doświadczonym i kompetentnym pracownikom możemy realizować naszą strategię. Przedsiębiorczość, zaangażowanie i pasja naszej kadry każdego dnia pomaga wspierać hodowców w ich codziennej pracy, zwiększaniu wydajności oraz dbaniu o dobrostan zwierząt.

Pracę ułatwia jasno określona kultura firmowa, wspierająca budowanie nowoczesnej organizacji. Opiera się ona na czterech kluczowych wartościach:

orientacja na wyniki

duch zespołowy

przejrzystość, otwartość i komunikacja

uczenie się

Dbamy o przyjazną atmosferę, pełną otwartej komunikacji, szacunku i zaufania. Stawiamy na rozwój i nieustanne uczenie się.

Tworzymy bezpieczne środowisko pracy, które promuje zdrowy tryb życia. Zgodnie z preferencjami pracowników, De Heus umożliwia hybrydowy system pracy. Firma dba także o wynagrodzenia dopasowane do doświadczenia i kompetencji, wzbogacając je licznymi benefitami. Wyposaża także pracowników w niezbędne narzędzia pracy, w zależności od stanowiska, np. samochód służbowy, komputer, telefon, Ipad.

Aby zadbać o satysfakcję i zadowolenie pracowników co 2 lata przeprowadzamy badanie satysfakcji, które daje odpowiedź na pytania dotyczące atmosfery pracy, motywacji, zaangażowania i oczekiwań względem firmy. Dodatkowo opinie o pracy, rozwoju i zadowoleniu zbieramy podczas corocznych ocen celów.

By utrzymać stały dialog z zespołem, regularnie, co 2 miesiące, organizujemy spotkania online pracowników z dyrektorem generalnym. Spotkania dotyczą sytuacji w firmie, danych rynkowych, spraw pracowniczych. Pracownicy oczywiście mogą zadawać pytania.

De Heus z certyfikatem Top Employer

W styczniu 2024 r. otrzymaliśmy certyfikat Top Employer. Firma De Heus Polska została doceniona m.in. za atrakcyjne i przyjazne środowisko pracy oraz realizowaną strategię personalną. Do tej pory w ramach programu Top Employer certyfikowano i nagrodzono ponad 2 300 najlepszych pracodawców w 121 krajach na pięciu kontynentach. W Polsce tytuł otrzymało 80 firm.

Certyfikat Top Employer przyznawany jest firmom, spełniającym najwyższe standardy zarządzania kapitałem ludzkim. Tytuł można uzyskać po kilkumiesięcznym audycie obejmującym 20 tematów, dotyczących m.in. strategii biznesowej i personalnej, szkoleń i rozwoju, well-being, środowiska pracy, strategii HR, różorodności i integracji.

Uzyskanie certyfikatu Top Employer jest dla nas powodem do radości i dumy. Wspólnie tworzymy firmę i razem dbamy o jej rozwój oraz konkurencyjną pozycję na rynku. Fundamentem odpowiedzialnej i dobrze funkcjonującej organizacji są przede wszystkim zaangażowani pracownicy, którzy każdego dnia z chęcią przychodzą do pracy. Dlatego jako atrakcyjny pracodawca, staramy się być blisko ludzi, poświęcać im uwagę i czas, poznawać i rozumieć ich potrzeby oraz tworzyć przejrzyste i transparentne zasady pracy.

Aleksandra Frankiewicz Dyrektor HR

Wyniki wyszukiwania